Jacques5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk geef maar 5 sterren want aan de smaak lag het niet. 2 nadelen; 1ste is waarom moet er komkommer in als groenten? Grote stukken ook? En dan op 3 gerechten maar 1 bak nasi? Vond het een beetje vaag in elkaar gezet. Smaak was lekker alleen de keuze om weinig nasi op 3 gerechten en de keuze van groenten? Grote stukken? Het zal allemaal wel en waarschijnlijk ben ik een zeurende volgevreten westerling2-7-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
P.W.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten kwam op de afgesproken tijd.was erg lekker Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-6-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Y.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel bezorgd goed eten Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-6-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Gerard5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWederom heerlijk gegeten. Bezorging was keurig op tijd en het eten was goed warm.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.29-6-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Joyce5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWederom heerlijk gegeten
En op de afgesproken tijd bezorgd26-6-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Michael 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service26-6-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Kitty5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten en lekker snel bezorgd 23-6-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Bertus 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer genoeg heb ik met mijn vrouw besloten om voorlopig niet meer te bestellen bij peking expres omdat de kwaliteit enorm achteruit is gegaan.
Ik had voor mijzelf bijvoorbeeld tjaptjoi kipfilet besteld en na ontvangst direct opgemerkt dat er precies zes stukjes kipfilet in waren dat is extreem weinig.
Wij bestellen al jarenlang maar het is nu genoeg geweest en schijnbaar vind peking expres het niet belangrijk dat klanten die voor β¬2000 tot β¬3000 per jaar bestellen, weg gaan.21-6-2025
Alex5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas als altijd weer goed! Tot volgende keer πDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.15-6-2025
Raymond5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe bezorgster mag haar tandenstoker wel thuis laten en het bonnetje meenemen 2-6-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
J,4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceAltijd lekker, Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-6-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Bertus 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk klaag niet snel maar vandaag kan ik niet anders dan te zeggen dat de loempia's met extra kip wel vegetarisch lijken op wat kruimels kip na, ik vind het belachelijk voor die prijs.30-5-2025
Johan 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
wim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicewas weer super :-) :-) :-)Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.25-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Lara5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd weer prima op tijd bezorgd en het eten was weer zalig. 24-5-2025
Ron5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altyd lekker en snel bezorgd top π23-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Wil2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicewij hadden besteld zonder paprika ,maar twee artikelen waren met Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.18-5-2025
mylo5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAlles was perfect12-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Fred5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.11-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
marja5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicehet eten werd op de afgesproken tijd gebracht en het was heerlijk heerlijk en goed warm.de bezorger heel vriendelijk ook..6-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Daniëlle 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWe hadden voor 6 personen menu's besteld, maar waar je normaal meer dan zat hebt, was het dit keer erg karig, en dan hadden we zelfs 3 personen die echt weinig aten. Vooral de hoeveelheid bami en nasi was echt te weinig.
Ook hadden we nog 2 bijgerechten maar dat maakte het ook niet genoeg6-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Jenny5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima en lekker op tijd 5-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Ra3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceLevertijd prima ,kwaliteit okay, smaak mag wat beter ,fou you hai en babi pangang smaakt hetzelfde, geef het een nasmaak Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Chelsea5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-5-2025
Peking ExpressReiger 580229 211 888
Raymond4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de mini loempiaβs ontbraken terwijl die wel vermeld worden bij het mandarijn menu2-5-2025
LK5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWeer heerlijk gegeten. Bedankt voor de vlotte bezorging.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-4-2025
Jacques5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas heerlijk Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.13-4-2025
Joyce5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOp de afgesproken tijd bezorgd
En heerlijk gegeten, is altijd goed!!!ππ»ππ»Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-4-2025